Mothering Your Nursing Toddler

Autorica: Norma Jane Bumgarner

Klasični priručnik za majke koje doje svoju djecu i nakon prvog rođendana, u ažuriranom i proširenom izdanju. Norma Jane Bumgarner razmatra iskustvo dojenja malog djeteta u kontekstu cjelokupnog odnosa majke i djeteta. Navodi biološke, kulturne i povijesne dokaze u prilog produljenom dojenju, dopunjene pričama prikupljenih od tisuća obitelji kojima su dojenje i njegov spontani prestanak bili norma. Novo izdanje uključuje mnoge priče majki koje su, pročitavši prvo izdanje, pisale Normi Jane Bumgarner da bi joj rekle koliko je utjecala na njih. Inspirativno je čitati o tolikom broju žena koje su odlučile da prestanak dojenja bude spontan, kao i onih koje su se osjetile ohrabrene i podržane u odluci da doje i tijekom druge, treće i četvrte godine, ili čak i kasnije. Te osobne priče pokazuju kako je svaki par majka-dijete jedinstven. Dojena djeca su različita - imaju različite osobnosti, različite stilove hranjenja i prestaju u različitoj dobi. S toplim uvidom u potrebe kako djece, tako i majki, ova knjiga pokriva sve ono što roditelji trebaju znati o dojenju malog djeteta. Sadrži poglavlja "Još uvijek najbolje za dijete", koje uključuje i temu noćnog dojenja i karijesa, "Još uvijek najbolje za mamu", koje obrađuje i teme vlastitih sumnji, pritisaka obitelji i neznanaca, „Pogled u druga vremenska razdoblja i druge kulture“, „Trudnoća i tandemsko dojenje“, „Brak i život uz malo dijete koje siše“, „Očinstvo i dojeno malo dijete“, više poglavlja posvećenim različitim načinima prestanka dojenja itd.